Tuesday 3 April 2012

ITIK v.s AYAM

Assalamualaikum . Sembang petang . Hiburan hati . Dan seangkatan dengannya :p .*ok merapu* ..
Entry kali ni santai , sebab? sebab cerita dia santai sesantai habis . Situasi ni jadi kat rumah aku . Ok , aku memang duduk kampung . Rumah arwah tok aku . Sumpah best ! ceceyh . hahaha .. Kejadian berlaku dalam pukul 6petang tadi . Aku dengan best lepak depan tv sambil makan nasi "tengah hari" terpandang kiri . hacoii , itik lintas ... ok pandang tv balik .. automatik pandang kiri balik . dan automatik gelak besar bila tengok bapak itik kena kejar dengan bapak ayam . sumpah lawak ! kes berebut awek lettew . HAHAHA , first time aku tengok benda ni . Sebelum ni tengok beruk kejar monyet je kat area lake tu . HAHAHA. gelak la weyh ! lawak ! korang bayangkan bapak itik yang besar, punggong tonggek ala-ala laddy gaga V.S bapak ayam yang kecik sedang berkejaran sekeliling rumah . 
ok dah ! stop gelak , goodnight :D Assalamualaikum

2 comments:

Hishyamuddin said...

hahha.. berebut awek? rebut ayam ke itik?keh3

izyani-kamaruddin said...

ayam kot , sbb ayam yg ngamok sakan . hahaha