Sunday 22 April 2012

Interview UiTM

Salam ,
yes cik diari ! Impian aku hampir tercapai ! last weak , 16/4/2012 aku pergi interview Art & Design (AD) .. memang aku tunggu sangat interview ni . time isi borang UPU ritu pon , AD ni ceq letak yg first sekali !! semangat ! :D nak buat macam mana , memang minat seni .. tapi kan , sikit malang la .. time ujian ceq ada masalah sikit , gastric + migrain ... fuhhh ! memang hancus habaq hang .. :(  tapi dengan semangat , gagahkan diri jugak .. dalam hati " go yani , go yani " mcm nak menangis .. tp nasib lect dekat situ sporting2 , semua mulut lancang duk buat lawak .. sakit tu tak rasa sangat tp lukisan agak mengecewakan .. :( lebih kurang 2jam aku dekat dewan tu , sejam ujian melukis , 20minit ujian menguji minda .. 15minit interview ...  yg lain tu time menunggu giliran :) .. time interview memang gelabah ayam . sampai lect tu tanya "nervous ke ?" . dengan senyum kambing aku jawab " yes !! " . dia selamber jer ckp " relaks la , takde ape pon" . dalam hati aku time tu , Ya Allah sportingnyaaaa ! Btw , Thanks to my mom , my aunty , my teacher Encik Mahathir , & my love sista Pn Noriza Azraie :D ... Setakat ni info yg aku dapat , nama aku tersenarai di Shah Alam .. maksudnya tapisan interview dekat Sri Iskandar ceq lepaihhhh :D Alhamdulillah . harap2 tapisan di Shah Alam lepas :) Tak sabar nak jadi Mahasiswi UiTM Sri Iskandar @ mana-2 UiTM di Malaysia ini :D . Amin ..
Doa-2kan aku dapat hokey ? Thanks :D Salam

No comments: