Wednesday 28 March 2012

NEW BLOG


Assalamualaikum :) saya Nurul Izyani mengumumkan bahawasanya ni blog BARU saya! blog lama ceq nak padam :) lepas fikir dan fikir lagi .. baru nak bergiat semula dalam dunia blogger :) blog dulu macam budak2 , tak boleh belah ! hahaha . ok , mcm cakap sorang2 . tapi memang tulis blog ni macam cakap sorang2 pon :D lebih arif orang cakap "syok sendiri". HAHAHA! admit it ! dulu bergitu , sekarang tak lagi . Blog ini akan diisikan dengan dunia yang berlaku di sekeliling aku .. senang cakap , apa yang aku LIHAT , DENGAR . BUAT .. tapiii , yang best jela . yang masuk akal , if tak masuk akal ,aku akan tanya korang bagi ada akal :D*gelak besar ..ok merapu ..

BIO :
*NURUL IZYANI BT KAMARUDDIN
*18 TAHUN ^muda lagi^
*Taiping Perak (raintown)
*love art & design
*nickname : Yaniiiiiii :D

#ok :)  if nak tahu lebih lanjut boleh ke FACEBOOK 

No comments: